A partir del 4 de gener, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament, al camí de n’Olesa 66 de Sa Cabaneta, ampliarà el servei que presta a la ciutadania i atendrà també qüestions referides al padró (altes, canvis de domicili, certificats), a la targeta ciutadana, al PIN per als certificats de viatge i també al Registre. En tot cas, l’horari d’obertura continuarà essent de 09.00 a 13.00 h.

L’objectiu d’aquesta ampliació de serveis que es prestaran a la ciutadania és facilitar les gestions a aquelles persones que no poden fer-les de dilluns a divendres. De fet, aquest servei excepcional que es prestarà amb el nou any els dissabtes a l’OAC de Sa Cabaneta se sumarà al que ja es presta els dijous horabaixa a l’OAC del Pont d’Inca, que té les portes obertes de les 8.15 h a les 19.00 de manera ininterrompuda.

En els tràmits per al Registre, s’ha de tenir en compte que els dissabtes no són dies hàbils, però si que els documents en qüestió quedaran registrats a efectes pràctics el següent dia hàbil, que sol coincidir amb dilluns. 

S’ha de recordar també que els horaris regulars de totes les OAC del municipi de dilluns a divendres (a Sa Cabaneta, Sa Cabana i Pont d’Inca) són de 8.15 a 14.00 h.